joi, 15 octombrie 2009

Ebay ... răbdarea asta ne omoară.

Recent am comandat ceva de pe ebay , preţ ok , am citit cam tot ce era de citit , etc. Am cumpărat ,toate bune până acum şi apoi am plătit ( paypal ). Apoi peste 2-3 ore am intrat să verific dacă vânzătorul a văzut că am comandat obiectul respectiv , în fine , şi... surpriză! dau click pe linkurile din mailurile de pe ebay, toate sânt invalide , produsul şi vânzătorul NU mai există . Ce-i de făcut? nu ştiu. Am trimis mail la customer support , în grabă , uitând să pun date despre produs , mi-au trimis mail înapoi în 24 de ore ( aproximativ ) şi... s-au scuzat în vreo 5 rânduri , adică respectivul de la customer support şi mi-a zis să îi dau date despre produs , mai exact item number , noah bine am dat forward la TOT mailul şi am adugat ceva la început ( să ştie ce-i cu mailul respectiv ).

A 2-a zi am primit alt mail pentru un surver, am aflat de ce a fost băiatul aşa de politicos şi s-a făcut de cacao fără niciun motiv , să îmi fac o părere bună despre el şi să dau feedback bun la survey şi ... aşa şi? da , mi se pare normal să facă aşa ceva , o fi vrând şi el umilul angajat un ban în plus să mai progreseze în ierarhia ebay-ului , noah' în fine , momentan n-am primit mail înapoi după ce am dat forward la mail cu datele problemei , survey-ul e valabil 5 zile la fel am la dispoziţie 45 de zile să mă plâng la paypal dacă nu îmi primesc banii înapoi de la ebay sau produsul în sine. 24-48 de ore şi vor răspunde cică , mai am de aşteptat . Mi s-a părut totuşi puţin ciudat să primesc survey-ul pentru băiat fără să îmi fie rezolvată problema. Mai vorbim şi mai vedem .

Ebay -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Click pe căsuţa din dreptul ,, Comentaţi ca " şi selectaţi ,, Nume/Adresă URL " pentru a posta comentarii.